توهم توطئه به سبک شکوری راد/ سخنگوی جبهه اصلاحات شهادت روح‌الله عجمیان را زیر سوال برد

با اظهارات اخیر شکوری راد، سخنگوی جبهه اصلاحات، شاید بتوان گفت جبهه اصلاحات اینبار از موج‌سوار به صحنه‌گردان اصلی آشوب‌ها تبدیل شده است.

توهم توطئه به سبک شکوری راد/ سخنگوی جبهه اصلاحات شهادت روح‌الله عجمیان را زیر سوال برد

فارس پلاس؛ روایت روز – حکم اعدام دو نفر از قاتلان سیدروح الله عجمیان پس از طی مراحل قانونی به اجرا درآمد. علی شکوری راد، سخنگوی جبهه اصلاحات در واکنش به این اجرای حکم در توییتر خود نوشت: «اجرای حکم اعدام محمدمهدی کرمی و سیدمحمد حسینی موجب تأسف و انزجار عمیق است. روایت رسمی در مورد کشته شدن روح الله عجمیان که موجب این حکم قضایی شد، هرگز قابل باور نبوده است. گمان دارم اصل ماجرا توطئه بوده و همه گرفتار آن توطئه شده اند. غرض ترساندن است، اما بنزین روی آتش است».

این اظهارات به سرعت به تیتر یک BBC تبدیل شد.

در این توییت ۳ نکته به چشم می‌خورد:

۱. شکوری راد به نمایندگی از جبهه اصلاحات که همواره مدعی قانون مداری بود، اینبار نیز مثل همیشه، به دفاع از قاتلان و مجرمان پرداخته است.

۲. شکوری راد ماجرای اثبات شده شهادت روح‌الله عجمیان را غیرقابل باور و توطئه دانست و از استفاده لفظ «شهید» برای او پرهیز کرد. این درحالی است که حتی به گزارش سعودی اینترنشنال، آشوبگران، خیابان محل شهادت عجمیان را مسدود کرده بودند و فریاد «بزنش بزنش» از میان اغتشاشگران بلند بود. ماجرای شهادت، یک واقعیت مشخص است و بحث بر سر شناسایی و محاکمه قاتلان او بود. به علاوه فیلم لحظه به لحظه شهادت روح الله عجمیان موجود است.  

این نوشته در مجله فارس پلاس ارسال و , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید