جان گرفتن دوباره کرونا در یزد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: موج جدید کرونا موجب ابتلای 33 بیمار و بستری شدن آنان در بخش‌های عمومی بیمارستان‌های استان شد.

جان گرفتن دوباره کرونا در یزد

دکتر علیرضا اسلامی،سخنگوی علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد با اعلام شیوع موج جدید کرونا در این استان، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان اردکان در وضعیت رنگ‌بندی نارنجی، شهرستان‌های بافق، مهریز، اشکذر، تفت، میبد و ابرکوه زرد و شهرستان‌های اردکان، یزد و مروست نیز آبی قرار گرفته‌اند.

وی همچنین از ابتلای ۳۳ بیمار مشکوک به کرونا تا روز ۲۵ دی‌ماه در بیمارستان‌های مختلف استان خبر داد و افزود: به لطف خداوند بیماران بستری حال عمومی خوبی داشته و هیچ‌یک در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری نیستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خاطرنشان کرد: موج جدید اخیراً در کل دنیا آغاز شده و در برخی کشورها نیز آمار مرگ‌ومیر افزایش یافته است و این همه‌گیری کشور ما را نیز درگیر کرده است.

اسلامی تصریح کرد: توصیه می‌شود مردم استان همچون سابق در مکان‌های عمومی و پرجمعیت حتی‌الامکان تردد نداشته و در صورت ضرورت به حضور، از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی مناسب را رعایت کنند تا مجدداً شاهد رخدادهای ناگوار و افزایش ابتلا در استان نباشیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در ادامه تأکید کرد: افرادی که شش ماه از آخرین واکسیناسیون آنان گذشته است، به دلیل پایین آمدن سطح ایمنی بدن، اقدام به تزریق واکسن نمایند.

گفتنی است مراکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی، در تمامی شهرهای استان آمادگی تزریق واکسن به متقاضیان را دارند. پایان پیام/ف

این نوشته در استانها ارسال و , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید