اردوی جهادی در مناطق محرم؛ نردبانی به سوی بهشت

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) از سپاه ناحیه کازرون اظهار داشت: گروههای جهادی علویون و شهید رضوی در روستای محروم تل شوره از بخش جره و بالاده شهرستان کازرون به فعالیت عمرانی پرداختند.

اردوی جهادی در مناطق محرم؛ نردبانی به سوی بهشت

به گزارش سومین همایش ملی علمی پژوهشی پدافند غیر عامل از کازرون، سرهنگ دوم پاسدار هادی عارف اردوی جهادی  را  یک روز خدایی در کنار تعدادی از لشکریان مخلص الهی در زمینی به وسعت کره خاکی برای پرواز کردن به آسمان خواند و اظهار داشت: برنامه گروههای جهادی به همت بسیجیان جهادگر با همکاری بسیج سازندگی ناحیه در مناطق مورد هدف برگزار می شود. 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) افزود: در این برنامه عمرانی در روستای محروم تله شوره  از بخش جره و بالاده شهرستان کازرون  گروههای جهادی در برنامه های عمرانی به محوطه سازی و احداث پله برای مدرسه عشایری فرزندان ایران اقدام کردند و همچنین در برنامه های فرهنگی کلاس های فرهنکی، مسابقات ورزشی، آموزش احکام و قرآن برای کودکان و نوجوانان در روستای تله شوره همراه بودند. 

وی با بیان اینکه برنامه های جهادی در مناطق محروم نردبانی تا بهشت  برای مومنان است، گفت: این اردوی جهادی با حضور 15 نفر در موضوعات عمرانی و فرهنگی به مدت 2 روز در روستای کم برخوردار تله شوره با همکاری خیرین و بسیج سازندگی ناحیه برگزار شد و این فعالیت ها در مناطق محروم ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/ن

این نوشته در استانها ارسال و , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید