داوطلبان آزمون‌های تحصیلات تکمیلی خواستار مهلت مجدد ثبت‌نام؛ مسؤولان: این امر میسر نیست

داوطلبان آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد که از ثبت‌نام در مهلت مقرر جا مانده‌اند، خواستار اعلام مهلت جدید برای ثبت‌نام شدند؛ اما مسؤولان سازمان سنجش این امر را میسر نمی‌دانند.

داوطلبان آزمون‌های تحصیلات تکمیلی خواستار مهلت مجدد ثبت‌نام؛ مسؤولان: این امر میسر نیست

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه سومین همایش ملی علمی پژوهشی پدافند غیر عامل، می‌گویند: «به دلیل مشغله و مشکلات کنونی در خانواده‌ها و جامعه نتوانستیم در مهلت آبان‌ماه برای ثبت نام در آزمون اقدام کنیم، ما یک سال زمان گذاشتیم تا برای آزمون امسال آماده شویم و از مسؤولان سازمان سنجش می‌خواهیم تا بازه زمانی دیگری را برای ثبت نام جاماندگان در نظر بگیرند تا ما یک سال از آزمون عقب نمانیم.»؛ این صحبت‌های یکی از داوطلبان آزمون دکتری است که در مهلت مقرر ثبت نام موفق به انجام ثبت نام نشده است. برخی داوطلبان کارشناسی ارشد هم با همین مشکل مواجه هستند و این موضوع را با ثبت پویشی در سامانه فارس من اعلام کرده‌اند؛ این داوطلبان از مسؤولان سازمان سنجش می‌خواهند تا حداقل برای یک روز دیگر سایت سازمان سنجش را برای ثبت نام این داوطلبان باز کنند.

اما علیرضا کریمیان مدیر روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور می‌گوید: با توجه به محدودیت زمانی تا برگزاری آزمون‌های ورودی به دانشگاه‌ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی امکان ثبت‌نام با تأخیر برای متقاضیان این آزمون‌ها وجود ندارد. به گفته کریمیان، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ و همچنین آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ در روز چهارم اسفندماه امسال برگزار می‌شود. پایان پیام/

این نوشته در دانشگاه ارسال و , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید